nedeľa 11. januára 2015

Prvá skúška (z geológie?) + pokročila som v knihe!!

Zajtra ma to čaká a neminie. Prvá skúška na vysokej škole.
Geológia. Asi ju nespravím. Učila som sa iba trochu a pochybujem, že mi stačí vedieť Bowenovu reakčnú schému. Aj keď, vraj je to najdôležitejšie.

Môj život končí. Na tej škole som vydržala pol roka a od prvej chvíle stále rozmýšľam, či neodísť. No a teraz som sa rozhodla, že naozaj odídem (ak si nájdem adekvátnu prácu).

Teraz je všetko hrozné. Na učenie vôbec nemám náladu.
Knihu Cirkev zatratená som premenovala na Čierny orol a biela vrana a môžete si ju prečítať (zatiaľ iba začiatok) na http://www.mamtalent.sk/cierny-orol-a-biela-vrana.phtml?program=1&ma__0__id_b=19124 . Treba sa tam zaregistrovať (nebolí to a zaberie to tri minútky).

Upozorňujem, že druhú kapitolu budem ešte dosť prerábať, lebo som ju pri uverejňovaní celú prepisovala a neprečítala som si to po sebe. Áno, áno. Moja chyba. Teraz som si dala záväzok, že nebudem písať, kým nedokončím skúšky, ale nedá sa to a po zajtrajšej skúške z geológie kapitolu upravujem a pridávam ďalšiu.

Tiež som spravila bannery a poslala som ich adminom, dúfam, že mi ich uverejnia.




Ak sa rozhodnete príbeh si prečítať, budem rada, ak mi zanecháte komentár alebo ohodnotenie.

A držte mi palce na skúškach! Nerada by som sa vzdala zľavy na električenku a cestovania vlakmi zadarmo :D

*März*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára