pondelok 1. októbra 2012

Môj nový blog

Ahojte :) Volám sa März.

Budem vám tu písať o všeličom. Začala by som tak, že napíšem niečo o sebe.
Takže. Dnes mám takmer osemnásť. Som študentka gymnázia a bývam v Bratislave v rodinnom dome.

Mojimi najväčšími záľubami sú hudba, móda a zvieratká.

Hudba.
Počúvam všeličo, ale najviac mi k srdcu prirástli tvrdšie veci. Začínala som symphonic metalom, no teraz počúvam celú škálu punku, rocku a metalu. Najradšej mám asi post hard-core.
Hrajem na gitaru, priečnu aj zobcovú flautu, írsku whistle a na klavír. Čo to si občas aj zaspievam, viem aj screamovať a growlovať (ale je mi to na prd lebo sa strašne hanbím :D)
Furt chodím na nejaké koncerty. Najčastejšie na kapely Dlhé vedenie, Konečná verzia, The paranoid, From our hands, Plus mínus, Zoči voči.

Čo sa týka môjho zverinca, momentálne sa sťahujeme do rodinného domu, takže je to dosť bohaté. Mám rybičky - gupky, mečúniky a bojovnice. Dve gupky mi dnes pošli :( Jednu som musela utratiť, lebo plávala krivo a stále do kruhu a druhú, moju najobľúbenejšiu, som našla za kameňom :(

Tento týždeň dostanem korytnačku. Okrem toho mám morča - volá sa Miňa. Je smiešna, úplne iná, ako ostatné morčatá. Stále kúše, keď ju niekto pošteklí a stále papá paradajky a uhorky.

Mám tri mačičky, plus jednu, čo mi zdrhla, ale občas ju niekde stretnem (:D) a susedove štyri mačky, ktoré sa k nám chodia priživovať.

Sú to zlatíčka, strašne ich ľúbim.

Ešte nám pribudne psík. Bude to menšie plemeno, ale aké, to ešte nikto nevie. Ja by som chcela jack russel teriéra alebo huskeyho, ale mama mi zakázala huskeyho aj akéhokoľvek iného psa, čo mu stoja uši.

Ešte budeme mať kanáriky. Ja som svojho prvého dostala, keď som mala sedem. Odvtedy sme už mali troch, a každý jeden mal nejaký problém s labkami. Jednému dokonca zlomil labku veterinár!

No, keby to bolo na mne, tak mám doma väčší zverinec, a ak sa mi podarí nájsť si brigádu, tak ho aj budem mať.

Tiež som chodila na koníky, ale neostalo mi veľa času kvôli hudbe a iným krúžkom, takže som to musela nechať :( Koníky mi veľmi chýbajú.

A k tej móde?
Môj štýl je... scene? Niečo také. Niektorí tvrdia, že som punkáčka a naša telocvikárka sa ma raz dokonca spýtala, či som gotička :D

No, prestriedala som kopu farieb na vlasy, zo základných som neskúsila iba ryšavú a blond. Fialovú som si dávala na peroxid, čiže na slnku bola skôr ružová a teraz je zmytá, nakydala som si na to čiernu (ale len dozadu) a teraz mám asi 5-farebné vlasy :D Také fialovo-červeno-hnedo-blond-čierne :D

V pravom uchu mám tunnel (10mm) a v ľavom činku. Chystám sa na piercigy aj tetovania, ale peniažky chýbajú a maminka mi to odmieta zasponzorovať :D Budem mať angel bity, snake bity a v jazyku. Tetovania - karta jokera z batmana a... neviem, musím vymyslieť :D


Asi si tam dám len toho jokera, nie celú kartu...



*März*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára