streda 1. januára 2014

Many Happy Returns

Šťastný nový rok!!!

Ale nie, ja nemám rada tieto hlúpe sviatky, ľudia sú tak hlúpi... Len búchajú a opijú sa, akoby tých zvyšných 364 dní nebolo na ...píp...

Ale každopádne, dnes som mala neurčité plány a ani jeden nevyšiel, takže sedím za počítačom, občas prečítam pár riadkov z knihy Strach múdreho muža a občas niečo napíšem (píšem novú poviedku).

Ale, za necelých 22 hodín bude nový Sherlock!!!
To mi pripomína... Mám zopár obrázkov, o ktoré by som sa rada podelila... Ale tak postupne...

Dnes tak novoročne...

Ten nápis je: NEPREŽEŇTE TO S PYROTECHNIKOU, keby ste to nevedeli prečítať ;)

A k tomu Sherlockovi, vráti sa po dvoch rokoch a ja sa už neviem dočkať! Keby ste chceli livestream:

Po miniepizóde Many Happy Returns (výstižné!) myslím, že mám čo očakávať. Na konci článku si ju môžete pozrieť. 
Zaujíma ma zopár vecí, tumblr. to zase vystihol:

Ako sa Anderson dostal k tomu, aby zisťoval, či Sherlock žije? To je najväčšia záhada záhad... Aj keď si celkom viem prestaviť, že sa Moffat vyhne odpovedi na túto otázku :D
Časom napíšem recenziu, ale najskôr si musím znova pozrieť predchádzajúce epizódy a aj k nim niečo napísať... Takže časom... A aj tak si to musím pozrieť druhý raz, na prvýkrát asi nie som schopná napísať recenziu.
No, idem oslavovať... Vlastne nie... Idem asi čítať... Tak vám prajem šťastný nový rok a many happy returns ;)

*März*



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára