utorok 7. januára 2014

Zajtra škola, enough with the procrastinating

Ahojte!

Môj dvojjazyčný názov si nevšímajte. Túto noc som vôbec nespala, lebo som bola u kamarátky a tak trochu na ten spánok nezvýšil čas.

Viete, z čoho mám najväčšiu radosť? Samozrejme, že viete. Zo Sherlocka. Po dvoch rokoch ho vrátili a o ani nie týždeň nám ho zase zoberú.

Asi takto nejako.  (tumblr)

/Dnes ide Sherlock/
/Váž si tie slová, lebo po týždni a pol ich nebudeš môcť povedať asi 5 rokov/

Akože, The Sign of Three bola asi najlepšia epizóda, dlho som sa tak nesmiala na nejakej kriminálke. Ale v tejto novej sérii je Sherlock nejaký iný. Taký viac sociopatický, ale zároveň viac ľudský.

A dúfam, že Moffat nezabije Mary. Teda. Viete, čo myslím. Že nezomrie. Myslela som si, že Mary nebudem mať rada a že bude otravná, ale práve že je celkom fajn. Dosť som si ju obľúbila. A ešte by ma celkom zaujímalo, či sa vráti Moriarty. To by bolo perfektné.

No, ale okrem môjho nadšenia som celkom deprimovaná, zajtra sa ide po prázdninách do školy a ja som sa na všetko úplne vykašľala, že však si nebudem kaziť prázdniny a sviatky. Ale... Uvidí sa zajtra.

No, nemôžem tu byť dlhšie, som strašne unavená, zajtra sa MOŽNO ozvem (rada by som porozprávala, ako sme sa dnes ráno učili literatúru).

Majte sa a dobrú noc ;)

*März*

P.S.: Všimnite si nový design! Chcela som to zase také viac obyčajné.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára