streda 5. februára 2014

Článok, ktorému neviem vymyslieť názov

Hello,
dosť dlho som tu nebola...
Už sa pomaly ZAČÍNAM pripravovať na maturitu. Ale začala som pozerať Supernatural, takže je to ťažké.

Stala sa kopa vecí.

Moja mačička je už vysterilizovaná, na vysvedčení budú celkom fajn známky a uvedomila som si, čo som v poslednom čase robila zle.

Predtým som zvykla stále niekam chodiť, no teraz skoro vôbec nechodím von. Chodievala som s kamoškami do obchodov so zvieratami, venčiť psy, do zoo, na koncerty, do divadla, do kina... Teraz si občas ideme niekam sadnúť a dvakrát som za minulý rok bola v kine. A dvakrát v divadle.
Ale tento rok bude lepší. Budem veľa cestovať, hneď po maturite. A chodiť viac na výlety a tak. Len najskôr musím zmaturovať, ale vôbec sa mi nechce učiť.
No, a čítala som veľa kníh, teraz skôr prokrastinujem, sedím za tumblr. a ask.fm, lebo sa nudím a nič iné sa mi nechce robiť.
A snažím sa rušiť všetky aktivity aj stretnutia, čo som predtým nikdy nerobila, práve že som sa tešila, keď som mohla vypadnúť z domu.
Dúfam, že je to len stres a keď zmaturujem, všetko bude tak, ako predtým.
Čo sa týka toho cestovania, po maturite idem na pár dní do Paríža a na celé prázdniny do Anglicka - do malého mestečka Dorchester (znie to ako Winchester... Alebo Worchester...). Už sa teším :)

Teraz si zháňam dlhosrstú mačičku, lebo Monster sa stále chce hrať, ale nemôžem s ňou byť stále doma a ak aj som, nie vždy mám čas na hranie s mačkou. A preto dlhosrstú, lebo milujem huňaté zvieratká. Len je to ťažké. Vždy, ak nejakú nájdem napr. cez inzerát alebo v útulku, je už rezervovaná. A kupovať nechcem, keď môžem pomôcť nechceným mickám.

A už som úplne vymyslela, čo bude s mojou budúcnosťou. Napadlo mi to už dávno, ale teraz som nadobudla istotu. Vyštudujem biológiu so špecializáciou na zoológiu. Potom (vlastne už teraz začnem) si splním svoj sen, že budem chovať kopu zvierat. Nájdem si priestory niekde v okolí Bratislavy a založím minizoo/ minifarmu/ miniranč. Bude fungovať aj ako útulok/karanténna a záchranná stanica. Budú sa chovať menšie hospodárske zvieratá (prasiatká, kozičky, zajace, sliepky, možno 1-2 kravy), budú tam kone (max 3) a bude sa tam dať jazdiť.  Bude tam aj rybníček a vonkajšie aj vnútorné priestory otvorené pre verejnosť. Tiež tam bude cvičisko psov. malo by to plniť aj vzdelávaciu činnosť - robiť prednášky pre deti, ako sa majú starať o zvieratá, pre rodičov, aby si uvedomili, aké sú zvieratá dôležité pri výchove a pri rôznych terapiách a aby vedeli vybrať vhodné zviera pre svoje dieťa. Takisto sa budú vykonávať terapie - hlavne canis-, felino- a hipoterapia. Tiež by sa mohli predávať potreby a potrava pre zvieratká (nejaký menší zverimex). Budem aj odchovávať a predávať mláďatká hlavne hlodavcov a vtáčikov.
A tak.

A ešte som sa odhodlala zapojiť sa s knihou do súťaže. Musím už dopísať dielo menom Cirkev zatratená, musím to stihnúť do marca. Ak by som vyhrala, vydali by mi ju, dostala by som 5000€ (ktoré by som dala na zvieratká, kúpu skríň a klavíra do izby a asi aj nejakých kníh) + podiel z predaja. A hlavne by som si splnila sen - vydať knihu. Ešte, keby ju tak niekto prečítal :)

A k tomu supernatural! Som za polovicou druhej série a veľmi ma to baví. Bratia sú zlatí, jak sa stále podpichujú a hádajú a robia hlúposti, no napriek tomu sa majú radi. A veľmi sa mi páči, ako sa do toho pridružujú biblické témy. Vo fantasy literatúre ma vždy najviac fascinovali démoni a padlí anjeli a aj iní anjeli a proroci a podobne.

VYMAZANÝ OBSAH
(tu malo byť dosť podrobné moje dielo, kniha, ktorú by som chcela napísať, ale vymazávam to, aby mi nikto neukradol nápad)

Dúfam, že sa mi prvú knihu podarí napísať do marca, alebo teda do uzávierky súťaže, ktorá neviem kedy bude. Držte palce O:)

A tu si pozrite videoklip, v ktorom sú zahrnuté krásne svedectvá.



To je nadnes všetko. Bye :)

*März*




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára