nedeľa 27. októbra 2013

Šmak!

Ahojte :) Tak, na dnes trochu menej depresívne.
Zajtra ideme v škole natáčať to hlúpe video na stužkovú. Keďže som jedna z troch ľudí, čo sa stužkovej nemienia zúčastniť a jedna z nás zajtra do školy nepríde, asi tam nebudeme hrať ani my dve, čo by znamenalo šetrenie financií. Lebo ja si video, na ktorom nie som, nemienim platiť.

V poslednom čase pozerám veľa filmov. Rozhodla som sa, že si založím nový blog, kam budem dávať recenzie. Tento týždeň som pozerala všetky časti Lord of the Rings. Nejak som si myslela, že som to ešte nevidela, ale asi som sa mýlila, lebo som akosi vedela, čo sa tam stane a celé mi to bolo nejaké povedomé. Možno kvôli knihám, ale mám pocit, že tam som si všetky tie scény predstavovala inak. Ale najviac som si spomenula, jak som na silvestra bola v kine na Hobbitovi. Bolo nás tam tuším sedem a ja som jediná poznala všetkých, takže som strašne nevedela, kam si sadnúť. A najväčší trapas bol, jak som rezervovala miesta. Tak trochu omylom som objednala nejaký asi tretí rad odspodu, ale chcela som odvrchu. Nakoniec to objednal kamoš.
Hobbit je dokonalý film a neskutočne sa teším na ďalšie časti. Keď som to čítala, neskutočne som si obľúbila dráčika Smauga, v českom preklade Šmaka (čo je skvelé meno pre draka). A teraz ho hrá môj obľúbený (teda jeden z najobľúbenejších) herec, Benedict Cumberbatch!

Neviem, či som to už spomínala, ale prihlásila som sa na kurz na prípravu na medicínu a chodievam tam každú sobotu. Je to na PriF UKu, čo je v paži a cesta mi tam trvá asi hodinu. Začína sa to o 8:30. Musím vstávať okolo 5:30, aby som to stihla! A na biológii sme prvý krát zapísali 14 strán a teraz 17 (v priebehu 5 hodín, s tým, že máme dokopy asi 40 minút pauzu). A ja si to ešte prepisujem, lebo keď píšem rýchlo, píšem škaredo. A na chémii nás teraz mala taká mladá holka, ktorá nám iba čítala, čo máme v prezentácii, ktorú sme si fotili, lebo sme nestíhali písať. A tak.

No, ale už je veľa hodín, idem spať (posúval sa čas).

*März*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára