utorok 29. októbra 2013

Where to go? England!

(Tento článok som začala písať asi pred týždňom, takže to berte s rezervou :D)

Už viem, kam sa presťahujem. 
Do Veľkej Británie. Asi zbožňujem tú krajinu. Totižto, milujem čaj. A oni tam pijú čaj stále! Aj ja pijem čaj stále. Priemerne tri šálky denne, ale to preto, lebo jeden deň si ich spravím sedem a ďalší napr. dve, lebo som lenivá. Ale keď je veľmi zle, improvizujem a pijem Ice Tea. Ale iba kvalitný. Aj keď je drahý. 
No, dostaňme sa k podstate tohto článku. 
Asi som ešte nespomínala, že chodím znovu na výtvarnú. Ale chýba mi aj dramatický, no tam už tento rok nemôžem chodiť. Kvôli *debilným**zákonom**slovenskej**republiky* tam nemôžem chodiť, ak chodím na výtvarnú, jedine, že by som mala 200€ nazvyš. 
*práve sa učí*
Neznášam školu!!! 
(okrem tých úžasných vedeckých predmetov, ktoré ma nikdy neomrzia, no na našej škole sa im nikdy nebudem venovať dostatočne)
(nie, že by som niečo vedela)
(občas sa cítim hlúpo)
(ale okolo mňa je tiež kopa idiotov, vďaka ktorým sa cítim menej hlúpo)

Asi som vypustila svoje umelecké sny. Teda, nie úplne, ale určite sa tým nebudem živiť. Keď na vedu nie som sama, veľmi ma baví. Keď sa mám s kým učiť, rozprávať sa o tom, rozmýšľať o tom... Najviac ma teší, keď spolužiačka donesie do školy časopis typu Kozmos a zatiaľ čo ostatných trápi, čo ja viem, napr. právo, my si čítame o dvojhviezdach. Alebo sa rozprávame o Sherlockovi alebo Doctorovi. Ja mám teraz takú miernu obsession vo filmoch a seriáloch. Z toho sa aj nejak vyvodilo, že ja budem písať scenár pre video s únosom triednej knihy. Mala som asi päť nápadov, ale iba jeden sa mi podarilo dotiahnuť do konca. Ale viem si predstaviť samú seba, ako píšem scenár k filmu alebo niečo režírujem. Ale na to som mala myslieť skôr. Už je asi neskoro, začínať s takýmito vecami. 
Inak, mám problém. Lebo veľmi chcem ísť na MatFyz, ale aj na niečo biologické, teda biológiu alebo medicínu a neviem si vybrať. A zmenila som maturitné predmety. Teda jeden som pridala. Fyziku. Ak ju dám na 2, mala by som byť prijatá na MatFyz. Och, jak ja toto nenávidím...
No, a vráťme sa k môjmu milovanému Anglicku. Cez prázdniny tam idem! Na dva mesiace! Dúfam a verím, že to budú dva najlepšie mesiace môjho života. Idem tam s najlepšou kamarátkou, jej sestrou a mojím spisovateľským spolužiakom. To bude tak supermegafoxyawesomehot... *epic Harry Potter music playing*

(A teraz aktuálnejšia časť, ktorú idem písať teraz:)


No, takže, dokončila som scenár a nešla som do školy. Spolužiačka to vytlačila, nech si to pozrie tá kamarátka, a viete, čo povedala? Že to je moc zložité a jej sa to nechce natáčať! No a potom vymyslela scenár, jak budú nemčinári a španielčinári bojovať o triednu knihu a že to ma super premyslené. A potom, keď sa to už natáčalo, nemala to vôbec premyslené. Teda ževraj, ja som tam už nebola, lebo som tam nehrala. Lebo dve spolužiačky, čo tiež nejdú na stužkovú neboli v škole a ja som nechcela byť jediná, čo bude hrať vo videu a nebude na stužkovej.

Už mám aj oznamká. Časom o nich spravím článok, vyfotím ich a vypíšem citáty. Ale akosi tam tá oznamková spoločnosť (tlacoznamka.sk) zabudla napísať jedného bývalého spolužiaka, čo je dosť trapas. A aj na oznamko, aj na pozvánky na stužkovú nám zabudli napísať zopár čiarok, za čo nás niekoľko ľudí vysmialo, že tam máme gramatickú chybu. Aspoň jedna fotka toho najkrajšieho oznamka:



Inak, dnes som zistila, že moja spolužiačka, ktorá počúva hip hop, má rada Zoči Voči. A minule zdieľala pesničku od IneKafe. To by som v živote na ňu nepovedala. Ale celkom ma to potešilo, musím povedať.

Dnes mi začali prázdniny. Pôvodne som chcela ísť spať len čo prídem zo školy, ale nakoniec som skončila pri telke a pozerala som Bones a Castle. Celý deň. Aj dnešné, aj staré diely. Zistila som, že Castle je skvelý seriál. Vždy som si myslela, že je to sprostosť, ale keď už sa na to zadívate, je to fajn. Vlastne som sa rozhodla, že keď zmaturujem a hlavne budem mať externý disk, pekne poctivo si to pozriem od prvej série až po koniec. 

A tak. Idem písať poviedku. Asi. Alebo si ešte niečo pozriem. Inak strašne by som si chcela pozrieť filmy The fifth estate, Ender´s game a Gravity, ale sú strašne nové a ešte ich neviem zohnať. Ale Gravity už dávajú v kine a Ender´s game vraj budú dávať tiež. Tak asi pôjdem do kina. Ale je to strašne drahé. Ja radšej pozerám pekne doma. Najlepšie so zopár kamošmi. 

Ale bežím ja už, majte sa a NENECHAJTE SA DEPRIMOVAŤ REKLAMAMI NA YOUTUBE!!!

*März*













Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára