pondelok 15. apríla 2013

Výkec 1

Ahojte, ahojte
Mne to prispievanie nejak nevychádza :D Takže prepáčte, ale každý deň tu asi nebudem.
No, ale k veci. Idem s vami trochu pozdieľať svoj život.

Kde by som začala? Skúsim to retrospektívne. Zatra ráno idem zubárke na strojček. Už niekoľko rokov nosím nočný a teraz už snáď pôjde do koša. Už som ho mala postupne prestať nosiť, no ja som ho prestala nosiť asi okamžite. No, ale tak vstávam okolo piatej, takže radosť žiť. Poobede mám ísť s kamarátkami nakupovať. Chcem si kúpiť koženú bundu. Inak, som pod vplyvom dvoch ibalginov a vodnej fajky, takže ak napíšem sprostosť, nečudujte sa!
No, späť k príbehu. Dnes som si kúpila vodnú. Takú pirátsku, je totálne pekná, plus ovocné kamienky a mangový tabak. Už sme ju vyskúšali a do vody sme pridali pomarančový džús. Bolo to fakt cítiť ovocím. Inak, ak môžem poradiť, do vodnej si kľudne môžte okrem vody nalievať džúsy, energeťáky a pod., ale alkohol radšej nie, to by asi začalo horieť :D A na hustejší dym trochu mlieka. Všetko treba riediť vodou, tej tam dajte samozrejme viac...
No, keď sme to teda boli kúpiť, zastavili sme sa v zverimexe a pôjdem si v utorok pre zajačika! Ešte neviem akého, ale bude zakrslý. Doma mám kopu zvierat. Bývam v rodinnom dome, takže pohoda.
Mám psa Johnyho, je to sharpei krížený s nemeckým ovčiakom, má štyri mesiace a v sobotu ho očkovali proti besnote. O asi tri týždne pôjdeme prvý krát na cvičák. Chcem s ním robiť agility a asi aj dog dancing. Pôvodne som chcela canisterapeuta, ale na to je mac bláznivý.
Potom mám mačičku Monster. Je bledosivá tigrovaná, má asi šesť mesiacov. Našla sa v lete v Alžbetinom dvore. Monster sa volá preto, lebo keď sme jej kupovali prvé jedlo, pili sme Monster. A okrem toho veľa kúše.
Ďalej mám papagája Loriho, vodnú korytnačku Leo, morčiatko Miňu, ktorá sa narodila u nás na balkóne, ešte keď sme bývali v paneláku. Strážili sme cez prázdniny jej rodičov. No a teraz pribudne zajko, meno zatiaľ neviem. Mala som aj žabku a mloka, ale uhynuli. Netuším prečo. Mali všetko, čo potrebovali. Zvažujem len, že sa do vody dostali chemikálie, ale to by asi vadilo aj rybám. Aj tie chovám. Teraz sa mi rozšírila choroba a chúďatá kapú. Prišla som o tri bojovnice, cichlidku kakadu, veľa gupiek, prísavníka... Teraz mám len golden mollu, black mollu, dve dospelé samičky gupiek, deväť malých gupiek, zatiaľ nezistiteľného pohlavia a karasa. Toho som dala mamine na vianoce a je v samostatnom akváriu, rovnako ako malé gupky. Snáď sa nenakazia.
No, možno by som mohla konečne spomenúť školu. Je to fakt frustrujúce. Na matematike ideme brať integrály,  máme neskutočne prísnu slovenčinárku, na biológii pozerávame bol raz jeden život a z nemčiny som dutá. O rok maturujem. Jazyk angličtina, a potom bio a chémia. Chcem vyštudovať biológiu. Plánujem sa naučiť po fínsky a odísť tam, keď doštudujem.
No, a školský poriadok je desný, nie, že by ho niekto rešpektoval. Minule mi zástupkyňa pre prvý stupeň základky vynadala, že mám roztrhané gate. A nesmierne jej prekážala nažehlovačka Misfits. Nemôžme mať tetovania, piercingy, farebné vlasy... No a tak.
Doteraz som hrala na flautu, ale idem prestať. Chcem sa naplno venovať gitare. Chodím do súkromnej zušky. V septembri chcem začať aj s basgitarou. O mojich hudobných aktivitách bližšie porozprávam niekedy v priebehu tohto týždňa a asi aj o zvieratkách tak trochu jednotlivo... no, som unavená, na dnes stačí, zajtra budem pokračovať, je toho dosť, čo chcem povedať... Zajtra o orchestri, brigáde, kamarátoch, darčekoch, reklamáciách, internetových obchodoch, angličtinárke a mojich hudobných závislostiach. A ešte o návšteve parlamentu.
*März*

2 komentáre:

  1. niekedy prídem na vodnú :D ... budem rebel ... a zajac musí byť jednoznačne Ashley !!!! bez námietok :D

    OdpovedaťOdstrániť