pondelok 15. apríla 2013

Výkec 2

Och, och, och, ja chcem zomrieť... Nie naozaj :D Zajtra mám písomku z chémie z nukleových kyselín a vitamínov a z fyziky, no ja vážne netuším z čoho! Dnes som si kúpila dve knihy testov na výšku z biológie. Je to des. Neznášam školu. Dnes som bola u zubárky a išla som na štvrtú hodinu, prišla som skôr, stretla som matikárku, tvárila sa nahnevane, že som nebola na jej hodine, potom som mala nemčinu, potom mi odpadla slovenčina a nakoniec sme mali náboženstvo, na ktorom nikdy nič nerobíme. Mohla som radšej ostať doma. Už sa teším, keď zmaturujem. Inak, včera som písala o tom, čo v škole nemôžme nosiť a zistila som, že sú to kraviny. Dôkladne som preštudovala školský poriadok. Môžme mať roztrhané gate, lebky, pokojne aj pentagramy, tetovania, len tie piercingy sú zakázané. Takže tak.
A chcela som o tej angličtinárke hento to! Že... Jak som prestúpila na novú školu, je to hrůza děs. Ona si dvojstranový článok prekladá so slovníkom, ešte polovicu preloží zle... A k učebniciam máme kľúč, teda skôr ku pracáku a testom a čo tam nie je, to je automaticky zle... Na základke som zas mala učiteľku, čo si polovicu chýb nevšimla. A taká ešte predtým počúvala Tokio Hotel (čo bolo v konečnom dôsledku pozitívne).
Dnes sa mi totálne pošahal mobil. Trvá mu strašne dlho, kým niekomu zavolá. A na tablete mi furt vypadáva klávesnica. Dnes sme chceli s kamoškou písať životopis, ale nešlo to. Ideme brigádovať do Pet Center. Odtiaľ mám mať zajka, ale neviem, lebo práve mi maminka oznámila, že ona mi nepovedala, že ho môžem mať. Toto moji fotrovci furt robia. Už mám sľúbené kanady, snowboard, opravu bicykla a topánok, ... Nechce sa mi to všetko vypisovať. Ale je toho naozaj veľa.
Možno pôjdem do Milána! Teraz majú spiatočné letenky za 15€ a spať budem u niekoho cez couchsurfing. Vygooglite si. Stojí to za to.
Budem si to musieť platiť sama, rovnako ako stužkovú. Tú budeme mať na hrade. O tej porozprávam neskôr, keď budem vedieť podrobnosti. Už mám objednané boty. Mali by prísť v najbližších dňoch.
Tie reklamácie! Neviem, čo som tým myslela včera, ale dnes sa mi stalo niečo neuveriteľné! Bola som v Deichmanovi s kamoškou, že kúpim si čierne číňany. Tak že dobre, vyskúšala som si jednu, skontrolovali sme ja jednu, kamoška druhú, či sú rovnaké číslo, či nie sú nejaké pošahané a všetko bolo v pohode, dojdem domov, a nie sú obidve pravé?! A! K vodnej som nedostala klieštiky na uhlíky a samostatne ich nikde nepredávajú. Tuším viem nakupovať :D
Kúpila som si fínsku konverzáciu. Kamoška ju má už dlhšie, a raz sme si písali na facebooku po fínsky, ja cez google translate a ona mi strašne chcela dokázať, že google translate je blbosť. Tak sme sa nejak dostali k tomu, že sa mi tam zjavila veta Voinko maksaa luottokortilla? Zadám to do prekladača a vyhodí mi to: Môžem platiť kreditkou? Pozerám na to, že to je blbosť, to mi určite nenapísala. Tak som sa jej spýtala, čo to znamená a potom vysmiala GT, a nakoniec sme prišli k tomu, že to preložil správne. Toť moje fínske konverzácie.
Ó, a kúpila som si aj čiernu farbu na vlasy, ceruzku na obočie, čierne tiene, časopis Spark, ktorý som ešte ani neotvorila, lebo ho číta foter, a čo je najdôležitejšie, čučoriedkovú melasu! Milujem čučoriedky!
No a dnes sme sa tak v škole aj neskôr s kamoškou bavili o hororoch, tak k tomu mám hŕbu historiek. Po prvé, v deviatej triede sme na náboženstve POVINNE pozerali Exorcizmus Emily Rose. Po druhé, niektoré spolužiačky z toho boli ešte tri mesiace, ak nie viac, posraté. Po tretie, tam bola taká scéna, že Diabol robí všetko naopak jak Boh a Ježiš zomrel o tretej poobede, takže on útočí najviac o tretej ráno, a vtedy tam takému kňazovi zastali všetky hodiny v byte. Raz sme boli na chate a spali sme na posteliach v strede izby tri a na bočnej posteli dve s takým veľkým plyšovým zajacom. Tie, čo ho mali v posteli, sa ho báli a tak sa jedna z nás v strede postavila, že ho dá na chodbu. Ja som sa mimovoľne pozrela na hodiny a hovorím: "Sú tri hodiny." Ona toho zajaca pustila, hodila sa o posteľ a zakryla sa po hlavu :D A ešte po štvrté, tá Emily bola na psychiatrii a ja keď som bola na liečení kvôli alergiám a imunite, tak nás kvôli netečúcej vode dali na poschodie, kde to všetko vyzeralo rovnako :D
No, ale ja sa hororov nebojím, len občas mám také chvíle že do riti, čo to bolo za zvuk a podobne... A zajtra porozprávam o malej posadnutej Soľničke! Také scary dieťa z toho liečenia... Ešte zostáva parlament, to nechám na zajtra a áno, orchester, darčeky, kamaráti.
Zajtra, nech mám o čom písať :D
*März*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára