sobota 20. apríla 2013

Výkec... 4? 5?

Viete čo? Včera som bola bicyklovať :D Kamoška stratila mobil. Obe sme rovnako vysoké a mali sme bicykle že jeden veľký, jeden malý, takže to bol dosť trapas.
No, konečne sa dostávam k parlamentu. To bol zážitok! Tam keď prídete, detekujú kovy, a moji spolužiaci strašne pípali. Kebyže ich poznáte :D Sú takí smiešni (akože v dobrom).  Inak, tak mimochodom, viete, čo sa mi stalo?? My máme v triede takú vytrínku plnú plechoviek z energeťákov a ja som tam išla dať novú plechovku a som to celé zhodila :/ Ale potom sme to naskladali späť, za čo sa musím poďakovať istým spolužiakom, že mi s tým pomohli. Ale späť k téme! No, nás po parlamente sprevádzal Kolesík, to je také čudo zo smeru. Hovoril, že politici chodia do práce, že to len ľudia si myslia, že nie. Ale čo vám poviem, veľa ich tam nebolo. Ale bol tam Matovič v svetríku a ten idiot Čaplovič. Keby sa priblížil viac k nám, neviem-neviem, ako by skončil. A hlasovanie je fakt nudné. Oni vlastne ani nevedia, za čo hlasujú. Kompetentní vpredu im ukážu, čo majú urobiť a
oni to urobia. Až na uja Hlinu. Ten hlasuje opačne, ako väčšina. A oni tam len sedia v tej hale, predseda hovorí čísla, oni si stláčajú hlasovacie gombíky a koniec. A dostávajú platy za nič. V podstate máme vládu jednej strany. Prečo nemôžme zmeniť systém? My tú moc máme, ale asi sme príliš leniví zamýšľať sa nad voľbami.
No, ale už ma z tejto témy bolí hlava. Prejdime radšej k tescu. Viete, čo tam majú tie cukríky, čo si sami naberáte? Tak tie si nikdy nekupujte večer! Verte mi, prídete o zuby, poprípade celú sánku.
Už je síce po prvom apríli, ale ja musím porozprávať zopár príhod. Nič z toho som, bohužiaľ, na vlastné oči nevidela, ale stojí to za zmienku. Za prvé, na istej škole  jedna trieda spravila obesenca z mikín a iného oblečenia a zavesila ho z triedy nad zborovňou. So evil! Na tej istej škole zase iná trieda pozväzovala mikiny za rukávy a všetci hromadne vyliezli oknom :D Na inej škole mali učiteľku, ktorá mala na hlave afro a oni jej tam nasypali šumienku. Keď si potom prešla mokrými rukami po hlave, celé jej to vybuchlo a ona sa ich pýtala, že na čom sa smejú a došlo jej to, až keď jej to začalo stekať po tvári. Rýchlo strčila hlavu do umývadla... a vtedy vošiel zástupca :D A spýtal sa, či im doma vypli vodu :D No, a kamarátkina mamina, keď bola malá, bol do nej strašne zaľúbený spolužiak, tak mu povedala, že ak naozaj, nech zje rybičku z akvária, čo mali v triede. A on ju normálne chytil a dal si do úst :D A na ekonomickej fakulte univerzity komenského (!!!) majú na jedných dverách napísané: "Vždy, keď tieto dvere zostanú otvorené, zomrie jedno mačiatko." Ja som skoro zomrela, keď som to videla! No, to všetko sa nestalo na prvého apríla, to tak priebežne.
Teraz mám trochu depresívnu náladu. Na zajtra máme čitateľský a ja zatiaľ nemám spísané ani jedno dielo. Dnes som si farbila vlasy na čierno, ale nemala som dosť farby, tak to idem ešte dofarbovať. Na zajtra mám toho strašne veľa. A musím ešte zháňať darčeky, aj na teraz, aj také, čo už boli. Ešte som nerozdala ani vianočné! Už len čakám, kedy mi príde pin kód ku karte. A teraz mám ešte sestre strihať vlasy! Našťastie teraz odchádza na týždeň do školy v prírode. Mám ju ostrihať, lebo na karnevale chce ísť za Jinxxa z Black Veil Brides. Hlavné, že je ryšavá :D
Toto mi pripomína, že som nespomínala moje obsesie, t.j. chvíľkovú závislosť na skupinách. Vždy, keď narazím na nejakú mrte dobrú skupinu, musím ju počúvať stále dokola, až kým sa mi neopočúva. Teraz som závislá na Snow White's Poison Bite a Get Scared, predtým Avion Roe, Black Veil Brides, Skillet, The GazettE, SUG, The Paranoid,... Asi v inom poradí... Ale aj tak... A ešte Blindside, SUM41, Green Day, Adam Lambert, ... A ešte bývam závislá aj na jednotlivých pesničkách, ale to už je o inom... (Napr. holy mountains od system of a down, verzia radioactive od lindsey stirling, akustická verzia  black rose od romea nightingale a malé písmená si nevšímajte, na tablete je to strašne zložité furt prepínať :D)
Ale ja už musím ísť, mám toho dosť... Dobrú noc :))
*März*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára